Welcome

Assalammualaikum Selamat datang ke AuniDelights Bakery.Di mana AuniDelights menyediakan coklat buatan tangan dan lain lain produk seperti CupCake, Cake, Cookies, yang pelbagai halal dan juga menarik.AuniDelights juga menyediakan tempahan untuk majlis perkahwinan,pertunangan dan lain-lain lagi.Di AuniDelights para peminat coklat boleh memilih dan membuat tempahan coklat mengikut keinginan sendiri yang terdiri daripada bentuk coklat,filling nya dan lain-lain.

Rakan Uniq

29 September 2014

CupCake @ Kek Cawan

Assalammualaikum

Ehhh korang, sesiapa yang nak buat kenduri untuk sebarang majlis, dan ingin membuat tempahan cupcake, pada harga yang berpatutan, boleh hubungi AuniDelights untuk sebarang pertanyaan dan sebagai nya. Pertanyaan tidak di kenekan bayaran...heee


CupCake tu korang boleh tempah ikut kemampuan dan kehendak serta tema korang. Macam kat atas ni choc moist topping buttercream. Simple je . Yang simple nampak lagi menarik.


Atau korang nak tempah yang jenis ada gambar korang pun boleh, CupCake Edible Image.Sekarang pun ramai juga yang buat macam ni, tapi kos tinggi sikit , sebab tempah edible tu.


Semua bergantung pada korang, macam mana yang korang nak pilih untuk setiap majlis korang.So kalau ada apa2 boleh je calling2 AuniDelights.

Salam & Terima Kasih korang :)


No comments:

Post a Comment